قرآن

ساخت وبلاگ

مشکلات خانوادگي سد راه پيشرفت شما | در مرکز مشاوره خانواده

 

سرنوشت همه انسان ها در مراحل حساس زندگي شان رقم مي خورد.

براي مثال، کنکور و ازدواج دو فاکتور مهم در تعيين سرنوشت و جايگاه اجتماعي فرد در کشور ما محسوب مي شوند.

اما اصلي ترين فاکتور که مرحله اي نيست و هميشه همراه ماست، فاکتور خانواده است.

با ما در مرکز مشاوره خانواده گپچه همراه باشيد.

 

چرا زندگي در حضور خانواده سرنوشت ساز است؟

گاهي اوقات شاهد به دنيا آمدن نوزادي در جمع فاميل و آشنايان هستيم.

بعد از چند سال متوجه تغيير رفتار کودک به رفتاري شبيه به رفتار خانواده مي شويم.

در واقع به وضوح مشاهده مي کنيم که کودک حرکات پدر را تقليد مي کند و از کلمات مادر استفاده مي کند.

در حقيقت، آن کودک طوري زندگي مي کند که پدر و مادرش به صورت ناخودآگاه تعيين کرده اند.

بعد از ذکر چنين مثالي به خوبي متوجه سرنوشت ساز بودن مبحث خانواده مي شويم.

خانواده ما در دوران هاي مختلف زندگي مان، تاثيرگذار هستند. هرچند که اين تاثير مي تواند مثبت يا منفي باشد.

ما از سنين پايين تر شروع به تماشاي رفتارها کرده و سپس آنها را فرا مي گيريم.

با بزرگ تر شدن کودک و پا گذاشتن به مرحله نوجواني زندگي اجتماعي او آغاز مي شود.

اين زندگي اجتماعي عمدتا شامل مدرسه مي شود.

اما باز هم فرزند خانواده بوده و زندگي خانوادگي او به اتمام نمي رسد.

حتي افراد بعد از تشکيل خانواده و ازدواج هم، با پدر و مادر خود در تعامل هستند و ...

پس متوجه شديم که خانواده بخش اصلي زندگي ما را تشکيل مي دهد و بديهي است که چنين بخش مهمي، تاثير مهمي هم خواهد گذاشت.

 

مشکلات خانوادگي ؛ چيزي که بايد حل شود

 

متاسفانه همه اين تاثيرات مثبت و سازنده نيستند.

افراد زيادي هستند که مدام از وضع خانوادگي شان مي نالند و به آن اعتراض مي کنند.

دلايل گوناگوني وجود دارد و حتي نمي توان حق را به کسي داد.

گاهي تقصير بر گردن پدر يا مادر است و گاهي بر گردن فرزند.

در دين مبين اسلام سفارش زيادي به محترم شمردن والدين شده و حتي در آيين ما حرف از عاق والدين به ميان است.

اما نکته جالبي که وجود دارد اين است که عاق فرزند هم ممکن است و فرزندان هم مي توانند پدر و مادرشان را عاق کنند.

البته ما در اينجا به اين بحث نخواهيم پرداخت و اميدواريم سرنوشت هيچ کس به اين قضيه منتهي نشود.

اما ذکر اين مورد لازم است تا همه متوجه آن بشوند که فرزند، انسان نوپايي است و نبايد به سبب حق سرپرستي بر او ، به او ظلم کرد.

خيلي از اين مشکلات قابل حل هستند و برخي نيز به موجب شرايطي که پيش مي آيد غيرقابل حل !

اما اين وظيفه ماست تا تصميمي درست اتخاذ کنيم.

با اين مشکلات کنار بياييم يا با آنها بجنگيم. با والدين مان راه دشمني بگيريم يا سعي در جلب رضايت شان داشته باشيم و ...

همه اينها مي توانند گزينه هايي از تصميماتمان باشند.

اما تصميم درست چيست و چطور مي توانيم آن را عملي کنيم؟

 

تصميم درست براي حل مشکلات خانوادگي

در اکثر مواقعي که فرد دچار اين گونه مشکلات مي شود، تصميم درست مراجعه به مشاور است.

حتي مشورت با يک دوست و رفيق هم نمي تواند راهگشا باشد.

بايد به يک مشاور خوب مراجعه کرده و از او کمک بگيريم.

مشاور خانواده مي تواند کمک زيادي به بهبود روابط تان در کانون خانواده کند.

هستند افرادي که حتي به خاطر اين مشکلات نمي توانند حضوري مراجعه کنند.

براي مثال نوجواني را درنظر بگيريد که نمي تواند بدون اجازه اولياي خود، از خانه بيرون برود.

اين خانواده با به مشاوره رفتن مخالفند و محدوديت هاي زيادي براي فرزندشان ايجاد کرده اند.

 

خوب در اين گونه مشکلات راهکار چيست؟

بله ! مشاوره خانواده آنلاين .

 

زندگي آنلاين و مشاوره خانواده آنلاين

 

ما در گپچه مرکزي موسوم به مرکز مشاوره آنلاين ايجاد کرده ايم تا اين دسترسي را براي همه افراد از همه نقاط ايران فراهم کنيم.

البته که مي توانيد در اين مرکز مشاوره، از انواع مشاوره ها بهره گيري کنيد.

فرض کنيد يک مرکز مشاوره خانواده آنلاين هميشه در اختيار شماست تا هر زمان که فکر کرديد مناسب است، با متخصصين تماس حاصل کرده و يا ارتباط بگيريد.

امروزه مشاوره خانواده آنلاين بسيار سودمند و سريع است.

اگر شما هم احساس مي کنيد کوچک ترين مشکلي در خانواده تان ايجاد شده به سرعت اقدام کنيد.

مشاوره خانواده آنلاين نه تنها براي افراد درگير مشکلات خانوادگي مناسب است بلکه براي افرادي که مشکلي ندارند اما در فکر بهبود روابط شان هستند هم مناسب خواهد بود.


هيچ يک از اعضاي مرکز آنلاين مشاوره گپچه دوست ندارند که شما ذره اي سختي ببينيد.

اما چه مي شود کرد؟! متاسفانه گاهي اين مشکلات اجتناب ناپذيرند و بايد با آنها جنگيد.

با گپچه تماس حاصل کنيد و در اين ارتباط آنلاين آن طور که دوست داريد زندگي تان را پيش ببريد.

منبع: گپچه

 

 

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : مشکلات,خانوادگی,سد,راه,پیشرفت,شما,در,مرکز,مشاوره,خانواده, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 181 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:35

بهترين ويتامين براي بدن

t7w_m3.jpg

گروهي از ترکيبات طبيعي که براي حفظ سلامتي بدن لازم و ضروري هستند، ويتامين ها نام دارند. بدن انسان قادر به توليد ويتامين ها نيست و يا در صورت توليد اين مواد، مقدار آن بسيار کم و ناچيز خواهد بود؛ بنابراين بيشتر نياز خود به اين مواد را از طريق غذا تامين مي کند. البته گاهي نيز فرد ناچار است به منظور جبران کمبود برخي ويتامين ها، به دستور پزشک، از مکمل هاي دارويي استفاده کند. در اين مقاله قصد داريم چند ويتامين مهم و ضروري براي بدن را معرفي کرده و تاثيرات هر کدام از آن ها بر سلامت جسم و روان را بررسي نماييم.

اينوزيتول

اينوزيتول يا ويتامين B8  يک قند کربوکسيليک است که از ترکيب يک الکل قندي با شيريني ساکارز (قند سفره) به دست مي آيد. اين ماده در مغز و ساير بافت هاي پستانداران وجود داشته و مسئول انتقال سيگنال هاي سلولي به هورمون ها، انتقال دهنده هاي عصبي و فاکتور رشد است. کليه انسان روزانه دو گرم اينوزيتول توليد کرده و ساير بافت ها آن را سنتز مي کنند. اين ماده به طور طبيعي در برخي ميوه ها (مانند پرتقال، هلو و گلابي)، سبزيجات (مانند فلفل دلمه‌اي، گوجه فرنگي، سيب زميني، مارچوبه و سبزيجات داراي برگ سبز)، حبوبات، غلات کامل و غلات تصفيه نشده، گوشت و تخم مرغ، دانه ها، آجيل و ... وجود دارد. علاوه بر آن بدن انسان مي تواند کربوهيدرات هاي دريافتي را نيز به اينوزيتول تبديل کند. درست است که به اينوزيتول، ويتامين B8 نيز گفته مي شود اما اين ماده ويتامين نبوده و يک قند پرکاربرد محسوب مي شود. اين ماده يکي از اصلي ترين عناصر غشاي پوست است و همچنين هورمون انسولين را کنترل مي کند. از ديگر مزيت هاي اين ماده مي توان به درمان افسردگي، درمان و بهبود اختلال دو قطبي، کاهش اضطراب و وحشت، بهبود علائم سندرم تخمدان پلي کيستيک، کنترل عوامل خطر سندرم متابوليک، جلوگيري از ابتلا به ديابت در دوران بارداري و ... اشاره کرد. بنابراين خريد اينوزيتول و مصرف آن مي تواند بر حفظ و تقويت سلامت جسم و روان شما کمک کند.

ويتامين D3

يکي از ويتامين هاي مهم و ضروري براي بدن، ويتامين D است که به بدن در جذب کلسيم کمک مي کند. همچنين تاثير زيادي در جلوگيري از ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي و برخي از انواع سرطان ها داشته و به تقويت سيستم ايمني بدن کمک مي کند. همچنين از طريق بازيافت فسفات توسط کليه ها، آن را به خون برگردانده و  Ph را در سطح مطلوبي مي دارد. ويتامين D2 و D3 مکمل هايي هستند که براي جبران کمبود ويتامين D  بايد مصرف شوند. سنتز ويتامين D2 از ويتامين D3 آسان تر بوده و در ايالات متحده بيشترين ميزان مصرف را دارد. اصلي ترين تفاوتي که ويتامين هاي D2 و D3 با يکديگر دارند، منبع آن ها است. D2 منبع گياهي داشته و بيشتر در نان و غلات تقوت شده و شير و ... يافت مي شود؛ در حالي که D3 منبع حيواني و جانوري داشته و نوعي از آن نيز به طور طبيعي در بدن از طريق دريافت نور خورشيد توليد مي شود. نام ديگر ويتامين D3 کلکلسيفرول بوده و يک هورمون استروئيدي است که ساختار آن شبيه به استروئيدهايي نظير تستوسترون، کلسترول و کورتيزول بوده و نقش مهمي در جذب ويتامين A ، کاني سازي استخوان ها و تنظيم کلسيم و فسفر بدن دارد. همان طور که به آن اشاره کرديم، ويتامين D3 در مواد غذايي حيواني يافت مي شود. از جمله منابع مهم اين ماده زرده تخم مرغ، روغن ماهي، کره، ماهي هاي چرب، گوشت کبد گاو، پنير و ... مي باشند. همچنين مي توان در برخي از رنگ هاي خوراکي، آسپارتام (فنيل آلانين)، روغن بادام زميني، روغن سويا و شکر نيز ويتامين D3 را پيدا کرد. خاصيت هاي دارويي و درماني اين ماده موجب شده که خريد ويتامين D3 و مواد غذايي حاوي آن بسيار مورد توجه قرار گيرد. اين ماده به استحکام استخوان ها کمک کرده و مانع از ابتلا به پوکي استخوان، راشيتيسم، استئومالاسي، بيماري هاي کليوي و .. مي شود.

فوليک اسيد (ويتامين B9)

فوليک اسيد حالت پودر شده ويتامين B9 بوده که نسبت به فولات هاي طبيعي جذب بالاتري دارد. اين ماده محلول در آب بوده و به عنوان يک مکمل قوي در دوران بارداري به شمار مي رود. همچنين در سلامت قلب و عروق بسيار مهم و موثر بوده و به عملکرد بهتر مغز نيز کمک مي کند. اسيد فوليک در مواد غذايي چون حبوبات (مانند لوبيا، عدس)، برنج قهوه‌اي، مرغ، گوشت خوک، گوشت گوسفند، پنير، اسفناج، سبزي روتاري، مارچوبه به مقدار قابل توجهي يافت مي شود. کمبود فوليک اسيد در بدن مي تواند موجب بروز مشکلاتي مانند تنگي نفس، اسهال، فراموشي و مشکلات ذهني، تحريک پذيري و کاهش يا از دست دادن اشتها شود. اين ماده به جلوگيري از ابتلا به کم خوني و درمان آن، درمان عفونت ‌هاي لثه و جذب مواد مغذي توسط روده کمک کرده و براي از دست دادن حافظه، بيماري آلزايمر، کاهش شنوايي مرتبط با سن، سندرم پاي بي قرار، درد عصبي، افسردگي و اختلال خواب، دردهاي عضلاني، جلوگيري از آسيب زودرس ماکولا، کاهش علائم پيري، ضعف استخوان (پوکي استخوان) و ... بسيار مفيد و موثر خواهد بود. براي خريد فوليک اسيد مي توانيد به سايت شرکت پيشگامان شيمي، يکي از بزرگ ترين شرکت هاي بازرگاني در زمينه تامين مواد اوليه و واردات محصولات شيميايي، مراجعه کرده و اين محصول را در بسته بندي هاي 25 کيلوگرمي سفارش دهيد.

ويتامين B1

ويتامين B1 که به آن تيامين نيز گفته مي شود، يک ويتامين محلول در آب بوده که نقش مهمي در متابوليسم گلوکز داخل سلولي داشته و به بدن کمک مي کند کربوهيدرات ها و چربي ها را به انرژِ تبديل کند. اين ماده همچنين براي عملکرد قلب، سيستم عصبي و دستگاه گوارش بسيار مفيد و موثر بوده و در بدن ذخيره نمي شود. ويتامين B1 را مي توان در حبوبات، نان و غلات و ماکاروني سبوس دار، غلات صبحانه غني شده، جگر و ماهي قزل آلا يافت. اين ماده در پزشکي کاربردهاي بي شماري دارد. افراد مبتلا به کوليت اولسراتيو، اسهال مداوم و اشتهاي ضعيف و همين طور کساني که در کما هستند اين ماده را مصرف مي کنند. اين ماده همچنين در بهبود زخم هاي شانکر، آب مرواريد، گلوکوم و ساير مشکلات بينايي، ايدز، سندرم مخچه (نوعي آسيب مغزي)، سرطان دهانه رحم، درد ديابتي، فشار خون، بيمارهاي قلبي، بيمارهاي کليوي، سيستم ايمني ضعيف و ... موثر مي باشد. همين طيف گسترده مزيت ها و خاصيت هاي دارويي و درماني موجب افزايش خريد ويتامين B1 و مصرف اين ماده شده است.

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : بهترین,ویتامین,برای,بدن, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 15:46

How to Design Office Interior?

Office is that the space where all management works of a company are disbursed. It’s the middle hub of a corporation where all its pursuit revolve around. Thus, office certainly speaks volume about the actual organization and its underlying principles/philosophy. In other words, it reflects the personalities of both the organization and its clients. For this reason it's of great importance to style and maintain this "center of administration" with innovative mode architectural skills.
Office Interior design is one amongst the foremost important thing which must be considered when designing an office. A decent interior design can increase the worth of a property. It’s the power to uplift the profile of a corporation and boost staff morale. It’s necessary to stay in mind that interior design of an office should be designed accordingly with the kind of activity the organization is handling. The inside design of a company office must show a discrepancy from that of health care center.


Examples: For corporate interiors, so as to form a workplace with perfect ambiance which will energize and motivate the workers to perform their best, conference rooms, workstations, cabinets, training rooms, etc. are to be designed is such the simplest way that the team members within the environment feels energized and cozy. While Commercial interior design includes offices in malls, medical offices et al., these offices are to be designed with the view of impressing customers and clients, making them comfortable and ea their respect and trust.
Designing office interiors encompasses partitions and ceilings, flooring and lighting, fuiture and colors, doors and windows, etc.


Partitions and ceilings:
In designing the partition of an office, relatability, fire protection and sound proof system, glass, budget and aesthetic are the most components one has got to confine mind. This design must be done in order that it provides an airy and contemporary look to the office interior. Ceiling is about tile and grid system. While designing the ceiling, various materials starting from woods-metal-mineral boards are to be chosen wisely to suit the budget, styles and functions one has in mind.


Flooring and lighting:
Flooring includes carpets, wood, laminate and vinyl. These are to be designed in such how that the kind of use, budget, traffic levels and taste are brought under considerations. Lighting helps in creating the proper reasonably atmosphere and for the desired use of space. Lighting is incredibly important in interior design and designing it with the double understanding of both its functional and interior term is sort of vital. In functional term, it conces with appropriate application. While in interior term, it helps create the proper reasonably ambiance for the desired use of space. In other words it lights up the space accordingly to suit of the sort of room.


Fuiture and colors:
Fuiture plays an infinite role in designing office interiors. Fuiture-in the office interior should be within the lines of budget, space and therefore the kind of office. Choosing the proper reasonably color for an office is proved to be essential and effective. For instance, some surveys proved that working within the four coers of wall of silence produces higher level of effectiveness among the workers, while an excessive amount of of blue can bore the workers. Again brighter colors increases energy and softer coolers can produce soothing effect. Therefore, shades and tones play a serious role in office interior.


Doors and windows:
Doors and windows are to be fitted in such some way that there's enough room for natural light is allowed inside. Lack of natural lights can impact negatively on the mood and productivity of employers and employees. So, windows and doors should emphasize on more exposure which can benefit both employees and employers to great extent.
In conclusion, when one plans for office interiors, he/she has to consult experts as offices becomes more or less a serious a part of any worker's life. Offices are places where organizations can reflect and present their images and operational philosophy, employing architectural techniques to impress and intimidate visitors and to make a formidable and motivating working environment, are of enormous significance. There are many interior design companies where one can rely for the aim.
designmaster.ae Interiors is that the one of the highest company during this field in Dubai. The corporate expertizes in large scale corporate interiors. A pioneer of bringing the Tukey model into corporate interiors, the most aim is to deliver design excellence through mode Model. This company stands resolute be the most effective among others during this field and it's been running with the speed of success for over one and a half decades.
 


 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : How,to,Design,Office,Interior?, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 6:56

بررسي تيم هاي اروپايي بر اساس جام

خب براي سرگرمي و بازي با اعداد گفتيم ي حرکتي بزنيم و تيماي اروپا رو از نظر ثبات و جام بررسي کنيم

ي جور تلفيق اين دو مورد جوري که نه صرفا جام همه باشه نه صرفا ثبات و هر دو توامان مهم باشن

ضرايبي که براي هر جام يا هر مرحله در نظر گرفتم کاملا سليقه ايه ولي سعي کردم اعداد منطقي باشه و ي جور نسبت ضرايب مهمن

و اين که الان ميبينيد خيلي کامل تر از قبليه و جداي از امتيازات،خود جدول ي جورايي خلاصه ي عملکرد هر باشگاه در طول تاريخشه

.

در مورد انتخاب تيم ها چيزاي مختلفي رو بررسي کردم و به نظرم 19 تيم منتخب از 7 ليگ معبر اروپايي شايسته ي حضور توي اين ليست بودن

تيم هاي شايسته ي ديگه اي هم بودن که احتملا بعد از اين 19 تيم قرا ميگيرن از جمله تيم هايي که توي جدول نيومدن و تيماي خوبي بودن:

رم-لاتزيو-ناپولي-تورينو-سيتي-تاتنهام-اورتون-استون ويلا-سويا-بيلبائو

رمس-موناکو-سنت اتين-پاريسن ژرمن-گلادباخ-شالکه-وردربرمن

سلتيک-رنجرز-فاينورد-اسپورتينگ-اندرلخت-استوابخارست-ستاره سرخ

حالا بريم سراغ جدول ها

 

1) ليگ قهرمانان اروپا

اعداد داخل پرانتز يعني ضريب هر ستون

مثلا عدد 30 زير قهرماني سي ال يعني هر قهرماني سي ال 30 امتياز

عدد 10 زير نايب قهرماني يعني هر نايب قهرماني 10 امتياز

عدد 16 زير قهرماني ليگ يعني هر قهرماني ليگ 16 امتياز و ...

تمام جدول ها هم بر اساس امتياز رتبه بندي شده نه تعداد قهرماني

3) ليگ هاي داخلي

قياس تيم هاي دو ليگ مختلف از نظر جام هاي داخلي کار سختيه چون شرايطشون يکي نبوده

اين جا دقت کنيد علاوه بر ضرايبي که ميبينيد ي سري ضريب کاهشي هم به خاطر شرايط هر ليگ در نظر گرفته شده تا نتايج امتيازات به عدالت نزديک تر باشه

امتيازات هر تيم ضرب در ضريب ليگش شده و توي جدول نشون داده شده

ضريب هر ليگ:

انگليس : 1

ايتاليا و آلمان: 0.9

اسپانيا: 0.8

فرانسه : 0.7

هلند : 0.5

پرتغال : 0.4

ليگ انگليس به عنوان رقابتي ترين ليگ ضريبش يکه.البته مشکل اصلي تيماي انگليسي عدم ثباتشون تو طول تاريخ بوده و اين موضوع زياد ربطي به رقابتي بودن ليگ نداره

ليگ اسپانيا ميشه گفت از آلمان رقابتي تره ولي از اون جا که آلمان شرايط خاصي قبل و بعد جنگ جهاني داشته و تيماي مطرحش تقريبا تا قبل شروع بوندس ليگا زياد نتونستن عرض اندام کنن

براي همين ضريب آلمان رو کمي بيشتر اسپانيا در نظر ميگيريم

منبع : mydlovemusic

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : بررسی,تیم,های,اروپایی,بر,اساس,جام, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 176 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 3:31

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : معرفی,موسسه,پژوهشی,مدیر,تز, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:16

How to Design Office Interior?

Office is that the space where all management works of a company are disbursed. It’s the middle hub of a corporation where all its pursuit revolve around. Thus, office certainly speaks volume about the actual organization and its underlying principles/philosophy. In other words, it reflects the personalities of both the organization and its clients. For this reason it's of great importance to style and maintain this "center of administration" with innovative mode architectural skills.
Office Interior design is one amongst the foremost important thing which must be considered when designing an office. A decent interior design can increase the worth of a property. It’s the power to uplift the profile of a corporation and boost staff morale. It’s necessary to stay in mind that interior design of an office should be designed accordingly with the kind of activity the organization is handling. The inside design of a company office must show a discrepancy from that of health care center.


Examples: For corporate interiors, so as to form a workplace with perfect ambiance which will energize and motivate the workers to perform their best, conference rooms, workstations, cabinets, training rooms, etc. are to be designed is such the simplest way that the team members within the environment feels energized and cozy. While Commercial interior design includes offices in malls, medical offices et al., these offices are to be designed with the view of impressing customers and clients, making them comfortable and ea their respect and trust.
Designing office interiors encompasses partitions and ceilings, flooring and lighting, fuiture and colors, doors and windows, etc.


Partitions and ceilings:
In designing the partition of an office, relatability, fire protection and sound proof system, glass, budget and aesthetic are the most components one has got to confine mind. This design must be done in order that it provides an airy and contemporary look to the office interior. Ceiling is about tile and grid system. While designing the ceiling, various materials starting from woods-metal-mineral boards are to be chosen wisely to suit the budget, styles and functions one has in mind.


Flooring and lighting:
Flooring includes carpets, wood, laminate and vinyl. These are to be designed in such how that the kind of use, budget, traffic levels and taste are brought under considerations. Lighting helps in creating the proper reasonably atmosphere and for the desired use of space. Lighting is incredibly important in interior design and designing it with the double understanding of both its functional and interior term is sort of vital. In functional term, it conces with appropriate application. While in interior term, it helps create the proper reasonably ambiance for the desired use of space. In other words it lights up the space accordingly to suit of the sort of room.


Fuiture and colors:
Fuiture plays an infinite role in designing office interiors. Fuiture-in the office interior should be within the lines of budget, space and therefore the kind of office. Choosing the proper reasonably color for an office is proved to be essential and effective. For instance, some surveys proved that working within the four coers of wall of silence produces higher level of effectiveness among the workers, while an excessive amount of of blue can bore the workers. Again brighter colors increases energy and softer coolers can produce soothing effect. Therefore, shades and tones play a serious role in office interior.


Doors and windows:
Doors and windows are to be fitted in such some way that there's enough room for natural light is allowed inside. Lack of natural lights can impact negatively on the mood and productivity of employers and employees. So, windows and doors should emphasize on more exposure which can benefit both employees and employers to great extent.
In conclusion, when one plans for office interiors, he/she has to consult experts as offices becomes more or less a serious a part of any worker's life. Offices are places where organizations can reflect and present their images and operational philosophy, employing architectural techniques to impress and intimidate visitors and to make a formidable and motivating working environment, are of enormous significance. There are many interior design companies where one can rely for the aim.
designmaster.ae Interiors is that the one of the highest company during this field in Dubai. The corporate expertizes in large scale corporate interiors. A pioneer of bringing the Tukey model into corporate interiors, the most aim is to deliver design excellence through mode Model. This company stands resolute be the most effective among others during this field and it's been running with the speed of success for over one and a half decades.
 


 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : How,to,Design,Office,Interior?, نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 21:00

دفتر برنامه ريزي باشگاه مغز (BRAIN PLANNER)

مولفان: دکتر تارا رضاپور - دکتر حامد اختياري

-----------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

گروه باشگاه مغز که همواره در تلاشند تا با طراحي و توليد ابزارهايي هدفمند در جهت بهبود عملکردهاي مغزي گام بردارند، اين بار نيز به پشتوانه‌ي دانش و تجربه در حوزه‌ي مطالعات مغز مجموعه‌ي جديدي تحت عنوان «دفتر برنامه ريزي» آماده کرده‌اند. هدف اصلي ارائه‌ي دفترچه، تشويق افراد به ثبت ساختار يافته‌ي فعاليت‌هاي روزمره و اهدافي است که براي آينده‌ي خود تعيين کرده‌اند و در راستاي تحقق آن تلاش مي‌کنند.

دفتر برنامه ريزي باشگاه مغز، ضمن داشتن جنبه‌هاي مشترک با انواع دفاتر برنامه‌ريزي موجود، بخش‌هايي دارد که آن را از انواع مشابه متمايز مي‌کند. بخش‌هايي که بر پايه‌ي آموزش‌ها و تمرينات مغزي طراحي شده‌اند و با اصل تکرار، سعي در تقويت عمکردهاي مغز دارند.

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : دفتر,برنامه,ریزی,باشگاه,مغز,(BRAIN,PLANNER), نویسنده : کاووسی فر bsttudentt بازدید : 139 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 13:01

لینک دوستان

خبرنامه